EKSKLUZIVNO: Avdić govoril z NAJSTNICO, ki so jo VKLENILI na avtobusni postaji!

  • Objavljeno Pred mesecem

    radio1slovenia

    Trajanje: 08:04

    Na družbenih omrežjih je včeraj, dne 22.9. zakrožil posnetek aretacije 17-letnice s pripisom, da so policisti dekle zvlekli z avtobusa in jo vklenili, ker ni nosila maske. Avtor objave je povedal, da se je to dogajalo na Vranskem in da je dekle zaradi nenošenja maske prijavil kar sam voznik avtobusa. Ko je pripeljal na dogovorjeno mesto, so policisti vstopili na avtobus, prišli do zadnjega sedeža k dekletu in zahtevali, naj se identificira.
    V Denis Avdić Showu so jo poklicali in iz prve roke izvedeli, kaj se je v resnici dogajalo. Prisluhni pogovoru Denisa in dekleta (ki je želela ostati anonimna).

Justy
Justy

Budala

Pred 9 dnevi
CROGAMERROBI .
CROGAMERROBI .

Policaji bi jo res morali malo bolj pritisnit če ne daš dokumentov imajo pravico uporabit silo. A da so te res tako pritisnili ob tla nebi na tisti sliki zgledala tako urejeno.

Pred 24 dnevi
Tanja Mikulin
Tanja Mikulin

Pac ti si si nekak sama kriva ker nisi hotla it iz avtobusa al pa dat dukoment in pol itk da so mogl polijcaji vprorabt silo sam loh bi bla mal bolj nezna pac js sam povem svoje

Pred 24 dnevi
Lea 32
Lea 32

a lahko kdo presteje kokrat je ta zenska rekla “pač”

Pred 25 dnevi
klemen strupeh
klemen strupeh

Več platforme, kot jo bodo dobival Kerenizmi kot je tole, več jih bo. Prosim ne delat druge amerike; ena je dovolj.

Pred 26 dnevi
tomzicare
tomzicare

Policist ne potrebuje pofukanga naloga da te identificira snežinka butasta lmao ..............

Pred 26 dnevi
vi ki
vi ki

Kaj vse so zenske sposobne narest zarad pozornosti to je neverjetno!

Pred 27 dnevi
marko peternelj
marko peternelj

pravilno, končno je dobila kar verjetno išče že celo puberteto 🤣🤣🤣👍👍👍😷😷😷

Pred 28 dnevi
doire aintu
doire aintu

Slovenska verzija Georga Floyda

Pred 26 dnevi
Denis Herodez123
Denis Herodez123

Ženska nej ne laže ker je tak u glavo tresknjena ker za brez veze policaja nebi tak groba bla da je pa sraje pelala pa noben ne pove

Pred 28 dnevi
doire aintu
doire aintu

Prav sta naredla

Pred 26 dnevi
yuoop noke
yuoop noke

Kreka, Gantarja, Beovičko in vse te blazne strokovnjake?

Pred 29 dnevi
mikea hiooi
mikea hiooi

Slovenska verzija Georga Floyda

Pred 25 dnevi
Bolia Fops
Bolia Fops

Kreka, Gantarja, Beovičko in vse te blazne strokovnjake?

Pred 29 dnevi
mikea hiooi
mikea hiooi

Prav sta naredla

Pred 25 dnevi
bilisha coli
bilisha coli

https://www.youtube.com/watch?v=VG3WkiL0d_U

Pred mesecem
aola wili
aola wili

pogovarja. Policist se ne sme "spravljat" na žensko. Voznik avtobusa bi zbežal medtem ko ona ne bi. Zakaj imajo ljudje ta dvojna merila? xD.

Pred 28 dnevi
Vita Žveglič
Vita Žveglič

Pr policistu 2 metra, maske pa nebi imela

Pred mesecem
Marko C
Marko C

@yuoop noke saj ni voznik stroril kaznivega dejanja

Pred 20 dnevi
yuoop noke
yuoop noke

pogovarja. Policist se ne sme "spravljat" na žensko. Voznik avtobusa bi zbežal medtem ko ona ne bi. Zakaj imajo ljudje ta dvojna merila? xD.

Pred 29 dnevi
sotuur aeei
sotuur aeei

kdo ne uposteva ka pa vejo da je povnoletna ce ni dala osebno pc omg pretiravanje

Pred mesecem
aola wili
aola wili

Kar dva policaja sta uporabila silo, jaz bi jo se okoli kepe 5-krat

Pred 28 dnevi
Ivan Brglez
Ivan Brglez

Ajde ne bluzi 1. Odlok ni zakon je priporočilo 2. Voznikovo delo je da vozi 3. Policisti postopka sploh ne bi smeli izvedit, ker zakon ni bil kršen že od začetka 4. To kar se je kasneje dogajalo je bila posledica nepravilnega postopka, ker zakon že od začetka ni bil kršen 5. Tožba proti šoferju zaradi krive prijave. Zakon ni bil kršen 5. Tožba proti policiji zaradi nesorazmernih prisilnih prijemov in postopka, ki ga sploh ne bi smelo biti. oseba je povedala da je mladoletna in do 18 tega leta oseba zakonsko ne rabi osebnega dokumenta. Čeprav so policaji glupi to tko vsi vemo bi to lahko vedeli

Pred mesecem
Ivan Brglez
Ivan Brglez

@Blaž odlok ni ZAKON.

Pred 29 dnevi
Ivan Brglez
Ivan Brglez

@Blaž kje je uzakonjen. Nikjer

Pred 29 dnevi
Blaž
Blaž

No, zakon za nošenje mask je bil uzakonjen in tvoja teorija je ovržena z enim stavkom

Pred 29 dnevi
Ivan Brglez
Ivan Brglez

@bilisha coli seveda ne. Takšne k se znajo postavit za svoj prav. Lastniki podjetij in sp msjo raje ovce ki so tiho in ne znajo mislit s svojo glavo.

Pred 29 dnevi
bilisha coli
bilisha coli

To se naredi, ko starši in socialni mediji zmanipulirajo ljudi hehe. PFUJ to žensko si je treba zapomniti. Takšne ni šans, da zaposliš v lastnem podjetju!!

Pred mesecem
soniyu ziuy
soniyu ziuy

in pretiravanje

Pred mesecem
Bolia Fops
Bolia Fops

KAREN

Pred 29 dnevi
Ollii Ppolii
Ollii Ppolii

Bla bla bla.smrklja mala mars delat.

Pred mesecem
NeOs
NeOs

Mamina princeza glupa 🤨

Pred mesecem
soniyu ziuy
soniyu ziuy

Kliči Jezusa, vsak dan, tvoje molitve čaka zjutraj, tekom dneva in pred počitkom.

Pred mesecem
chding zuure
chding zuure

https://www.youtube.com/watch?v=h9JIKngJnCU

Pred mesecem
Laura Simčič
Laura Simčič

Res ste vsi 100% proti njej?!

Pred mesecem
Nejc Mlakar
Nejc Mlakar

@Laura Simčič žalostno he kje živimo ne....

Pred mesecem
Laura Simčič
Laura Simčič

@Nejc Mlakar saj zato, me je presenetil ta odziv ljudi, vsi nad njo, ker ni hotela dat maske gor, kje so vsi tisti, ki so proti maski?

Pred mesecem
Nejc Mlakar
Nejc Mlakar

Zdaj so vsi proti njej ja! Ko pa se bo to vsem začelo dogajat pol bojo pa vsi žrtve! Ovčke slovenjske! To je nova svetovna ureditev in nazaj vec ne gremo, samk hujše bo!!

Pred mesecem
Samo Peterka
Samo Peterka

Hahaha noče dat dokumenta s katerim bi dokazala, da je mladoletna, pričakuje pa da jo bojo obravnaval kot mladoletno osebo, bravo :D To kerga spola je sploh nima veze v temu primeru. Je pa v tem primeru sigurna, če bi mela masko tko kokr večina ush normalnih ljudi tega problema sploh nebi mela...

Pred mesecem
Samo Peterka
Samo Peterka

Plus še to, da če si mladoletn še ne pomen, da policija ne sme uporabljat prisilnih sredstev...

Pred 24 dnevi
discordm8
discordm8

"v mojem osebnem prostoru" lmao, snežinka ena

Pred mesecem
chding zuure
chding zuure

Kreka, Gantarja, Beovičko in vse te blazne strokovnjake?

Pred mesecem
Tin Toplak
Tin Toplak

Prav sta naredla

Pred mesecem
Jack Thompson
Jack Thompson

Slovenska verzija Georga Floyda

Pred mesecem
Da Le
Da Le

Future Karen

Pred mesecem
gofoxx
gofoxx

kašn future, to je že karen da bol ne more bit

Pred mesecem
Hannah Juce
Hannah Juce

Kot prvo ce te policist prosi mu das osebno kot deugo ce te prosi da stopi dol z busa pac stopi kaj ji ni tuki za razumet? Vedno recejo da bojo silo uporabili vedno posvorijo ce kdo ne uposteva ka pa vejo da je povnoletna ce ni dala osebno pc omg pretiravanje

Pred mesecem
Nejc Kramberger
Nejc Kramberger

Kar dva policaja sta uporabila silo, jaz bi jo se okoli kepe 5-krat

Pred mesecem
Rožle
Rožle

Kje v zakonu pa piše, da mora oseba vzdrževati 2m osebne razdalje? Njej policistu ni treba povedat imena ona pa želi njegovo in ime voznika avtobusa, da ve s kom se pogovarja. Policist se ne sme "spravljat" na žensko. Voznik avtobusa bi zbežal medtem ko ona ne bi. Zakaj imajo ljudje ta dvojna merila? xD.

Pred mesecem
Ivan Brglez
Ivan Brglez

Se vidi da si rožle

Pred mesecem
Sara
Sara

KAREN

Pred mesecem
Jakzyy Jakzzy
Jakzyy Jakzzy

To se naredi, ko starši in socialni mediji zmanipulirajo ljudi hehe. PFUJ to žensko si je treba zapomniti. Takšne ni šans, da zaposliš v lastnem podjetju!!

Pred mesecem
Jakzyy Jakzzy
Jakzyy Jakzzy

Ali so lahko najstnice tako egoistične. Generacija telefončkarjev in zasvojenosti, neverjetno haha :D

Pred mesecem
Dominicana en Eslovenia 🇸🇮
Dominicana en Eslovenia 🇸🇮

😔 😔

Pred mesecem
Andrej černelč
Andrej černelč

https://www.youtube.com/watch?v=VG3WkiL0d_U

Pred mesecem
Andrej černelč
Andrej černelč

https://www.youtube.com/watch?v=h9JIKngJnCU

Pred mesecem
Saša Bohinc
Saša Bohinc

Povedal si vse tako kot je. Je pa tudi res, da je ta maškarada nateg in da s tem "vlada" izvaja psihični pritisk na ljudi, da se prijavljajo, kregajo med sabo. Mislim, jaz maske ne nosim in do zdaj še nisem imela slabih izkušenj ali pač zgolj "srečo" z normalnimi ljudmi. Tudi policisti in medicinci. Vse je odvisno od načina, kako se odzoveš na to, ko te nekdo skrega, ker nimaš maske. Dejstvo je, da so ljudje (žal v tako razviti informacijski dobi) slabo poučeni o zadevah, kot na primer: kaj so cepiva, kako so izdelana, kaj je v njih....ker večina ljudi, ki je pozitivnih na kovid, je bilo cepljenih proti gripi. O tem se govori v raznih videih strokovnjakov po spletu, ki pa v medije ne pridejo (resnica se pač ne sme prodajat). Isto je bilo z H1N1, ampak jim je projekt spodletel, ker se ni hotelo tolk ljudi cepit. Da ne zgubljam besed o razkužilih, kaj delajo v prvi vrsti vašemu imunskemu sistemu in vaši koži. Danes se poroča o punci, ki je padla skupaj v šoli, zaradi maske, ker je imela astmo, in tega ni noben upošteval. Torej, kako dolgo še bomo poslušali Kreka, Gantarja, Beovičko in vse te blazne strokovnjake?

Pred mesecem
HorVat Gaming
HorVat Gaming

ma daj daj takša scena samo zato ker se princeski ni ljubilo nosti maske... pol se pa smejim iz americanov pa njihovimi fintami z pravicami.... kaj pa misli ta MLADOLETNA punca da je kaj več od drugih da je ona kar začela okazuvali polucistu...?

Pred mesecem
Žiga
Žiga

Ja baje če rečeš policaju nebom in pust me namer bo on kr šu dam pa bo pršu jutr😂😂

Pred 27 dnevi
Simon Prah
Simon Prah

AVDIC LEGENDA BOL LEPO NI MOGEL POVEDATI

Pred mesecem
Zdravko7
Zdravko7

To je tist vic, ko v peklu hudič gleda zakaj ni nobenega čuvaja okol slovenskega kotla, pa mu rečejo da to so Slovenci, ko en hoče ven zbežat, ga drugi nazaj not potegnejo. Sramota v komentarjih, Zlovenci zaslužite si tiranijo.

Pred mesecem
Jakob Samsa
Jakob Samsa

Kaj pa je razlika med mladoletnim fantom al pa punco

Pred mesecem
Ante Knežević
Ante Knežević

Dej si masko gor zaradi spoštovanja do drugih i ćuti.

Pred mesecem
Gorazd Novsak
Gorazd Novsak

Zanimivo je da vsi drugi pravijo drugo zgodbo...

Pred mesecem
Jovana Ristic
Jovana Ristic

Hlapci maske gor. Uporniki maske dol. Konec zgodbe. Naj vsak ravna po obcutku.

Pred mesecem
Marko Mesarec
Marko Mesarec

Voznik je opravil svojo dolžnost ampak tudi on je potem v prekršku oz celo dveh če tako gledamo če je prvo kot prvo dpeljal iz začetne postaje kolko sem razumel ( da je šele v vranskemprišla policija) nato še ko je brat vzel torbo iz avtobusa...jbga. Kakorkoli , strašijo za brezveze , vsak dan več okuženih kr je tudi vec testiranih a procentualno je isto ... Sami se kazejo okrog brez mask , brez varnostne razdalje , rokovanjem itd. Brezveze razpravljat to tu kr se nebo nič rešlo, ulica se more zgodit kot zgleda za vse kar se neda z lepega. Lp

Pred mesecem
widM
widM

Ker sem ženska in mladoletna se ne smete spravljati na mene in lahko delam kar hočem.

Pred mesecem
aljaž Domjan
aljaž Domjan

Bravo punca💪🏻👏🏻

Pred mesecem
Ragnvaldr Cloud
Ragnvaldr Cloud

Ogledalo staršev.

Pred mesecem
Bostjan Zule
Bostjan Zule

Prepotentna smrklja.Ker se je ona odločila,da ne nosi maske,je ne bo nosila.Avtobus je last podjetja in na njem veljajo pravila podjetja.Šofer lahko zavrne potnika zaradi različnih zadev,nima karte,je vinjen,kadi v avtobusu,zdaj je pa tudi v veljavi pravilo nošenja mask v zaprtih prostorih.Smklja ni upoštevala in je ignorirala navodilo šoferja.Ta je poklical nadrejenega,s tem se je zaščitil v primeru kontrole,nadrejeni pa je poklical policijo.Bi bilo vse OK,če smrklja ne bi pametovala in učila policista,ki sta bila poklicana na intervecijo o njunem delu in zakonih.Seveda bo zadeve lahko izpodbijala na sodišču,ker si je nabrala kar nekaj prekrškov.Verjamem,pa ,da bojo kazni kar zajetne in tako je prav,verjamem tudi,da jo bo to spametovalo,če ne prej pa potem,ko bo fasala kazni.

Pred mesecem
hard core
hard core

Neupravičeno nasilje rodi novo ,kar je govoril sam strokovnjak v policiji ,mislim da je v penziji Dostojanstvo človeka ki leži na tleh pod kolenom policista ni več vredno nič Ko jih obiščejo varde so pokazali kolko so hrabri nad otroka pa ni problemTo lahko povzroci reakcije explozivnih razmer Pa saj to je namen Razkroj družbe in delitve ljudi

Pred mesecem
Tao Chi
Tao Chi

Človek, ki je sposoben zavestno razmišljati s svojo glavo, ni upornik, ampak zavestni kreator. Če komu to ne ustreza in celo želi nasprotovati, na silo vplivati... proti zavestnemu kreatorju, je upornik, ki zavira svoj lastni napredek. V tem primeru sta oba policista upornika, kakor je tudi upornik voznik avtobusa... saj so si dovolili umetno programirati svoj periferni razum, katerega pa zdaj nezavestno uporabljajo proti zavestnim ljudem. Kdo je prvi zmotil koga, punca voznika in policista, ali obratno? Obratno, ona je le živela sebe, dokler ji to nekdo ni želel odvzeti. Kot je rekel prijatelj, ki je bil nekoč policist "policijo sem zapustil, ker si nisem mogel dovoliti, da bi imel glavo v obliki škatle".

Pred mesecem
Tao Chi
Tao Chi

@Saša Bohinc hvala za sprejeto... :-D

Pred mesecem
Saša Bohinc
Saša Bohinc

Odlična razlaga.

Pred mesecem
Mojca Vončina
Mojca Vončina

Punca ima prav. Odlok ni zakon. Tako da zaradi maske ne bi smela biti vsa ta štala. Zakaj sta jo dol zvlekla in kako z legitimiranjem mladoletnih oseb, ne vem točno. Samo bolj se mi zdi da je punca delala po zakonu kot policaja.

Pred mesecem
aljazm1
aljazm1

Avdic kr misl da lahko policisti zahtevajo dokument od vsakega. Prodana dusa

Pred mesecem
aljazm1
aljazm1

@almir0402 nisem pozabu ampak ocitno ne pozna pravilnega policijskega postopka

Pred mesecem
almir0402
almir0402

Pozabljaš da je Avdić po izobrazbi Policist in pozna postopke,tako da so vaše besede plod filozofiranja.

Pred mesecem
tahneja1
tahneja1

Bravo, točno tako Denis. Tudi meni ni fajn nositi masko, zaradi moje alergije, pa si dam, zaradi reda radi, čeprav po odloku ni obvezno. Če jo kdo ne nosi, mora zase 100% vedeti, da je zdrav, Ukrep policistov, bravo, dobro povedano. Vsi smo v isti "godlji" bi se reklo, a zadnji stavek. Tako je in nič drugače.

Pred mesecem
Andrej černelč
Andrej černelč

https://www.youtube.com/watch?v=F2A3rfKHpkk

Pred mesecem
1 2
1 2

Piješ vsakič ko reče pač in crkneš preden te korona uspe ubit

Pred mesecem
Apolonija Bobnar
Apolonija Bobnar

punca je nabildana u nulo ,.. da je uspela vse tole spravit iz sebe in to v taki stresni situaciji... mene bi že zdavnaj POVOZILI... a so dans vsi 17letniki že tko pametni in samozavestni...

Pred mesecem
Dr Luka
Dr Luka

Tamala ma predoug jezik pa prekratko pamet... Nerab met maske, sam ce jo pa nekdo prosi da jo da gor nej jo pa le ma... bo ze zdrzala teh 5min voznje.. Iz miši slona nrdila... Tko k bi zdela rabla en slonji šamar ker ni dobila dost pozornosti od starsov jo je šla na tak nacin iskt... sej jo je dobila ... GLF;

Pred mesecem
Aljaz Sukljan
Aljaz Sukljan

3. člen Slovenija je država vseh svojih državljank in državljanov, ki temelji na trajni in neodtujljivi pravici slovenskega naroda do samoodločbe. V Sloveniji ima oblast ljudstvo. Državljanke in državljani jo izvršujejo neposredno in z volitvami, po načelu delitve oblasti na zakonodajno, izvršilno in sodno. PREBERITO DOBRO USTAVO NA RADIU, VSAJ NEKAJ PAMETNEGA

Pred mesecem
Gospod Leonidas
Gospod Leonidas

Vsak zakon je potrebno spraviti v določen kontekst in ga ne brati kot vaški dopis o veselici, kjer sta datum in čas informaciji absolutnega značaja. Mnogi si "samoodločbo ljudstva" predstavljajo kot; "jaz lahko počnem kar hočem, ker je to moja pravica". Samoodločba pomeni določene družbeno-politične vzvode, a jih v državah, v katerih ni objektivnosti zaradi moralno spodletelega ljudstva, vsaka opozicija zlorablja za odstavljanje vlade, namesto da se fokusiramo izboljšati življenja prebivalstva. In to velja za vse politične opcije!

Pred mesecem
ASD DSA
ASD DSA

citiraš zakon, neznaš pa ga interpertirat, in hitro pokažeš da se delaš pametnega samo nimaš pa pojma o čem.

Pred mesecem
Gospod Leonidas
Gospod Leonidas

V parlamentarni demokraciji je "ljudstvo" predstavljano skozi "državni zbor". Primerna interpretacija je tudi nujna reč pri citiranju zakonov!

Pred mesecem
Aljaz Sukljan
Aljaz Sukljan

@Dajana Babič pa sej to jz isto pravim.. ampak lej, ljudstvo je razdeljeno, če nebi bilo bi imelo oblast..in če ljudstvo noče mask nosit, bi moral to bit zakon. konec debate konec zafrkavanja ljudi

Pred mesecem
Dajana Babič
Dajana Babič

Aljaž! Kje pa piše, da moramo obvezno nositi maske?

Pred mesecem
2000un2000
2000un2000

Veliko hlapcev med komentarji.. Zato pa živimo v takšni državi in smo tam kjer smo. Na mladoletnice, ki so brez [zdravju škodljivih] mask kličejo policiste, medtem pa se Vam elitniki na gala prireditvah pred kamerami smejijo v obraz ter se nažirajo in pijejo [brez mask seveda]. Za hlapce rojeni, za hlapce vzgojeni. Ampak eni očitno sploh ne razumete..

Pred mesecem
30dk09
30dk09

@2000un2000 ni res, na Japonskem je kultura nošenja mask zato, da drugim ne preneseš, potem zaradi alergij, sele potem zaradi onesnaženja. Kar se Nizozemske tiče je to ena od mogoče par držav na svetu, ki je ubrala drugačno pot. No posledice te poti se vidijo danes, ko jim strmo narašča število novih primerov https://www.rtvslo.si/zdravje/novi-koronavirus/francija-znova-uvaja-izredne-razmere-vec-drzav-v-nova-zaprtja/539051

Pred 13 dnevi
2000un2000
2000un2000

V Aziji so pred to korono maske nosili predvsem zaradi smoga in onesnaženja v velikih mestih. In ne, ne nosijo mask po celem svetu. Že samo bežen pogled po Evropi pove, da to ne drži. Nizozemski inštitut za javno zdravje npr. je javno objavil kako ni nobenega dokaza, da nošenje mask pripomore preprečevanju širjenja virusa med prebivalstvom in da je nošenje mask zdravju škodljivo. Nizozemska vlada je tem smernicam sledila in svojim strokovnjakom pritrdila ter mask ni zapovedala kot obvezne.

Pred 16 dnevi
Darko Čater
Darko Čater

@30dk09 Imate popolnoma prav glede tega skoka. Ampak še vedno to kar počnejo drugi nima nobene veze z nami če smo pa vsi posamezniki in vsi individualni in s tem individum. Torej je vsak argument da se nekaj počne zato ker to drugi počnejo navadna floskula. Mi smo v Sloveniji in ne na Japonskem. Zakaj maske da ali ne pa se ne bom dotikal sedaj.

Pred mesecem
30dk09
30dk09

@Darko Čater primerjava med nosenjem mask in skokom celega sveta v smrt nima veze eno z drugim. Maske na japonskem so ljudje nosili vedno ko so zboleli zato da drugim ne prenašajo bolezen, ne zato ker so jim rekli, ampak ker imajo občutek za ljudi okrog njih in njihovo zdravje. Gre torej za toleranco do drugih okrog tebe. V zahodnem svetu nismo imeli take mentalitete, zato zdaj izgleda kot vsiljevanje. To sa skokom celega sveta je itak toliko mimo da je brez veze razlagat.

Pred mesecem
Darko Čater
Darko Čater

@30dk09 Moj je bil vam ko sem vprašal IN?. Ker če se nekaj dogaja po svetu ni potrebno vedno da se tudi pri nas. Po domače, če cel svet čez most na skalo na glavo skače še ne pomeni, da imamo mi tudi toliko trde betice, da bi morali. A se motim? Moramo biti morda kot papagaji?

Pred mesecem
Marijan Manoilov
Marijan Manoilov

Denis, nisem tak strokovnjak za delo policije kot ti (zanalašč pisano z malo). A se ti vendar ne zdi, da je bila uporaba sile nesorazmerna? Dva ali tije policisti pritiskajo mladoletnico ob tla, da ne more dihati? Lahko bi počakali starše. Meni se to zdi sramotno, to lahko naredijo samo reve, gre za prekomerno uporabo sile in upam, da se bomo končno zbudili in temu rekli odločen NE! Na vseh nivojih!

Pred mesecem
Marijan Manoilov
Marijan Manoilov

@almir0402 Reče se s kriminalci. Da, živim v Sloveniji.

Pred mesecem
almir0402
almir0402

pritiskajo ob tla :) :) ..mislim da ne živiš v Sloveniji,to ne počnejo z kriminalci,kaj pa šele z razvajeno najstnico :)

Pred mesecem
Darko Čater
Darko Čater

Za vse pametnjakoviče: Če uzakonijo ali z odlokom sprejmejo, da vas je ker ste držali levo roko v žepu in ne desno potrebno vreči živim krokodilom za večerjo ali boste držali tisto desno roko v žepu ves čas ali se boste prebudili do te mere, da si je v last vaše življenje vzel nekdo drug in z vami počne ravno kar se mu vzljubi? Zakaj vas ne podučijo o tem vsako dnevno prek medijev, da ste živi človek in ne fizična oseba, kot vam je prikazano s katero sprejemate vstop v nek pravni sistem in nekakšno igro kjer so nekateri vedno zmagovalci vi pa vedno poraženci in sužnji sistema? Zakaj ne poučujejo kako s prvim dnem ko se človek rodi dobi mrtvo ime na papir in si ga nekdo prilasti kot stvar in ne živo bitje, nad katero nima nihče pristojnosti. Zakaj vas ne poučujejo o tem, da je neka fikcija, ki v sami realnosti ne obstaja in ni oprijemljiva kot ste vi ter ne živi in ne diha dobila večjo veljavo v svetu kot vi? Kako je lahko fikcija-iluzija-ideja več vredna kot pa živo bitje? Kako je lahko ideja večja kot pa nekdo, ki to idejo ima? Idejo lahko tudi realiziraš in narediš stvar in je celo oprijemljiva kot sta stol ali miza ampak ali je res potrebno imeti čudežen razum, da veš in se zavedaš, da ni dobro zate če pa potem miza in stol postaneta tvoja lastnika in sta ona dva kot stvari vrednejši obstoja kot pa ti, ki si živo bitje in si ju ustvaril? Zakaj ne pojasnite ljudem, da so vse uniforme, vse firme, vse države, vsa pooblastila fikcija -iluzija in da se vse kar počne človek nad človekom pred naslov in posledica teh verovanj v te iluzije? No zakaj le zakaj si punca, ki jo dva človeka, ki živita v iluziji po tem ko jo fizično napadata ne bi smela imeti pravice se braniti na kakršen koli način to zna, saj gre za njeno telo in njeno dušo v telesu, ki je nedotakljiva.? Seveda v tej sistemski igri ni nedotakjiva ampak samo do trenutka ko nekdo verjame in sodeluje v igri. Po izhodu iz igre pa so stvari bistveno drugačne. Pojdite levom, tigrom in medvedom v divjino zapovedati, da so v parlamentu v ljubljani izglasovali zakon da vas morajo oni božati in ne gristi ko jih boste hoteli vleči za uhlje. Verjetno se z vašo igro ne bodo sprijaznili in vam kaj kmalu pokazali pravo naravo vaša fikcija ubogljivosti pred izmišljenim zakonom pa bo kmalu zbledela. Veliko ljudi pomeni veliko iluzij in sanj pa vendar ni tako veliko tistih iluzij, katere drugim onemogočajo svobodno življenje pod svobodnim soncem. Predstavljajte si kako globoko v iluziji so denimo policisti, ki pred tem to niso bili ampak so bili samo ljudje. Po nekaj letih šolanja pa so pripravljeni kot kavbojci iz holywodskih filmov hoditi naokrog po dnevi in ponoči oboroženi do zob in s fiktivnimi-iluzornimi pooblastili, ki jih jim je na papir zapisala peščica drugih ljudi in se pripravljeni tudi vmešavati v ne njihove situacije in celo po teh pooblastilih in mrtvi črki na papirju ubiti in vzeti življenje drugemu človeškemu bitju. Zakaj vas ne poučijo da ni etičnega razloga pod soncem, da bi drugemu vzel življenje in da vsakič ko se to zgodi dejansko sprejme tako odločitev in izvršitev ter same posledice točno določen človek, ki to tudi stori in nihče drug ter še manj nikakršna ideja in iluzija. Zakaj jih ne podučite o tem da države ni in jo lahko iščeš in iščeš pa je ne boš našel? Zakaj jih ne podučite kaj so pravi zakoni in kaj lažni in ne da jim razlagate tako prave kot ne prave na isti ravni, ki pa to v resnici nikoli in nikdar niso bili? Ni važno kdo si ok kod si , katere nacije si povsod na zemlji so zakoni ki veljajo za vse in na vsakega na enak način. Nekaj so naravni zakoni in nekaj so umetni. Naravnim ni mogoče ubežati , umetnim pa je namen, da bi te ujeli. Zakaj le zakaj ljudi ne poučite, da ste toliko vredni kot oni in da nihče ni nad njimi ne vi in ne oni nad vami. In da perje na glavi ali pa maska ne spremenita dejstva, da si še tako "velik samooklicani kralj" ne more vse kože zamenjati in si tujo nadeti pod tisto obleko in šarado katero nosi. Vsi ste in smo goli in bosi in taki smo se rodili in taki bomo umrli. Če je sonce prekrito z oblaki in se ga ne vidi še ne pomeni da ga ni in če se izločeno blato zavije v zlati celofan še ne pomeni, da je vse zlati celofan ampak je zlati celofan skupaj z izločenim blatom. Torej, ko se naslednjič kdo od vas pogleda v ogledalo in vidi sodnika, policista,zdravnika,vojaka,politika,radijskega voditelja, kralja, papeža.....naj si prizna da bo prej ali slej spet imel usrano rit in takrat ne bo nič drugega kot pa človek in njegova usrana rit. Zbudite se, wake up.

Pred mesecem
FRANC REMŠKAR
FRANC REMŠKAR

Sem mladoletna in "ženska" zato bom sama določala kaj je prav in kaj ne in mi nič ne morete :-)

Pred mesecem
neocodex
neocodex

@Tim Kožar vklopi sarkazem detektor prosim

Pred mesecem
Tim Kožar
Tim Kožar

Zenska po imenu Franc...nice

Pred mesecem
The Professional
The Professional

Tud zdravnikom ni fajn mask nosit 24 ur na dan ko rešujejo življenja, pa a kdaj kdo na 24-ur al pa kje drugje jamra pa se pritožuje? Lepo vas prosim no... res je žalostno vse skupaj.

Pred mesecem
gunzoline93
gunzoline93

Očitno bi rada imela pozornost in bila slovenski primer žrtve policijskega nasilja (zgled po situaciji oz. posnetkih iz ZDA). In ko pokažejo celo familijo, še posebno atija in mamiko, se takoj vidi da so falili pri vzgoji... Da bi jaz žalil voznika, druge potnike in policista, bi me fotr tako okoli kepe prheftal, da bi si za celo življenje zapomnil. Ta družina si gre pa na TV še sramoto delat... Tako se vidi kakšni runkeljni živijo med nami, brez vzgoje, morale in integritete!

Pred mesecem
AneyFN
AneyFN

ja lol če opisuje kot da je george floyd kao da so jo dou s kolenom držali pa kao ni mogla dihat pac lacna je za pozornost

Pred 23 dnevi
neocodex
neocodex

Ja najbols je bla izjava "da ne more dihat" prov copy paste iz ZDA primera ahaha js sm umiral ko sm to poslusal

Pred mesecem
Pravi Jaro
Pravi Jaro

dobr povedan

Pred mesecem
dabdab 931
dabdab 931

Ona pa je faca ni mogla dihat drla se je pa lahko

Pred mesecem
dark gamer
dark gamer

Prav. Ima policaji so bili v tem primeru zelo nasilni in maske so neumnost

Pred mesecem
dark gamer
dark gamer

Hvala

Pred mesecem
The Professional
The Professional

dark gamer Imaš pa fajn yt kanal upam da uspeš 👍🏻 dobiš moj follow

Pred mesecem
dark gamer
dark gamer

Aaa, sej sm mislu da sam tko me je vseeno zanimalo, sicer pa debato zaključiva z vsak ima svoje mnenje

Pred mesecem
The Professional
The Professional

dark gamer Sklepam po tvojem yt kanalu?

Pred mesecem
dark gamer
dark gamer

Kako lahko rečeš da sem otrok, če me ne poznaš

Pred mesecem
Blaž
Blaž

No kakor vem so maske obvezne tako da je vse skupaj upravičeno

Pred mesecem
Ajda Pirc
Ajda Pirc

Pač,pač,pač,pač,pač,pač pac lej ce mamo mi loh maske gor jo nej ma tud ona zakaj morjo bit eni vedno izjema😒🤦

Pred mesecem
Peter Bergant
Peter Bergant

Kura

Pred mesecem
PassengerUnlimited
PassengerUnlimited

Tožba zoper podjetje, voznika in preiskava zoper policista zaradi prekoračitve pooblastil.

Pred mesecem
e-kanal VIDEO
e-kanal VIDEO

@The Professional tako je

Pred mesecem
The Professional
The Professional

PassengerUnlimited Vsako sekundo dlje ko je sedela na tem avtobusu brez maske je bolj ogrožala sopotnike, upam da jo oglobijo za neupoštevanje pravil. Ljudje se dandanes itak samo zavedajo svojih pravic, noben pa več ne pozna svojih dolžnosti.

Pred mesecem
PassengerUnlimited
PassengerUnlimited

@The Professional Tudi če se je upirala, bi jo lahko posedla. Pa je nista. Ne glede na to, kako skušaš upravičiti njuno dejanje, je prišlo do prekomerne uporabe sile. Če bo zoper njiju sprožila postopek (morda njena starša), imajo dobre možnosti, da uspejo. Če mi ne verjameš, se pač vrzi v zakonodajo ter pravilnik, ki določa, kdaj in v kakšnem obsegu se uporabi fizično silo. Pismen si, torej ne bi smelo biti pretežko. Za nadaljnje komentarje si na /ignore. Lp.

Pred mesecem
The Professional
The Professional

PassengerUnlimited Razumeš da je očitno bilo nekaj za tem? Saj policaja nista idiota da bi jo pred celim avtobusom za šalo vrgla na tla. Sta že imela nek razlog...očitno se je drla in upirala. Lahko tudi da se motim, ampak saj zato pa delajo raziskavo ki bo pokazala kako stvari zares stojijo.

Pred mesecem
PassengerUnlimited
PassengerUnlimited

@The Professional Zgolj to, da jima ni želela dati dokumenta,ne opravičuje podiranja na tla. Izobrazi se.

Pred mesecem
thesloveniaboy123
thesloveniaboy123

Iz srca upam, da ta seronja dobi vse možne max. kazni! Max. kazen za nenošenje maske na busu + v šoli, max. kazen, ker ni upoševala navodil uradnih oseb, max. kazen za jezikanje! Vse max! Pa ne ker bi bil privoščljiv ampak zato, da ženšče mogoče končno skapira, da mogoče ampak res samo mogoče je pa nekaj le naredila narobe! Čeprav močno dvomim, da ji bo "potegnlo"... verjetno bo mislila, da se ji je zgodila groooooooozna krivica...

Pred mesecem
The Professional
The Professional

thesloveniaboy123 imaš čisto prav, danes so vsi najbolj pametni in najbolj načitani, v nulo poznajo vse svoje pravice (kao), dolžnosti pa na polni črti ignorirajo.

Pred mesecem
Gorazd Kosmač
Gorazd Kosmač

Vsi policaji so svinje! Tudi nekdanji!

Pred mesecem
Gorazd Kosmač
Gorazd Kosmač

Tudi nacisti so zgolj opravljali svojo službo! Tako kot policaji! In tudi selfije so slikali! https://www.timesofisrael.com/amazon-removes-shirts-with-famous-photo-of-nazi-executing-jew/

Pred mesecem
Gorazd Kosmač
Gorazd Kosmač

A.C.A.B.

Pred mesecem
YXANUBISXY
YXANUBISXY

Razvajena smrklja, tri okol kumare.

Pred mesecem
Ana Merc
Ana Merc

Nevem kakšna izjema je ta punca da ona pa ne rabi maske... če jo moremo imeti vsi jo more imet tudi ona konec debate.

Pred mesecem
Stayinhell91
Stayinhell91

zato kr si žensko te ne bi smel prisilno odstranit xD šus babji

Pred mesecem
Dajana Babič
Dajana Babič

in ti si upaš dati za svoj avatar sveti slovanski simbol! sram te bodi!

Pred mesecem
The Professional
The Professional

bo sola za drugic, pravila so pravila za VSE.

Pred mesecem
Jože Hočevar
Jože Hočevar

tudi Eichman je samo izpolnjeval svoje dolžnosti!!! ... voznik bi lahko pogledal stran, policaja bi lahko počakala 5' na starše, NM bi bi bil lahko dosleden, KM bi bila lahko bolj pametna, PM bi lahko preveril zaupanje državljanov ... živel 4. rajh v Butalah

Pred mesecem
pesfrdaman
pesfrdaman

LLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL

Pred mesecem
Zoki zoranče
Zoki zoranče

Punci kapo dol za držo!

Pred mesecem
petelcek
petelcek

Nekateri bedaki tukaj primerjajo pridržanje s strani organov pregona kar s holokavstom in vojnimi zločini. Če bi bil namen in pristop dela isti, ta mala ne bi govorila v tem intervjuju. Po drugi strani, sem takoj za odstop malomarne ministrice za izobraževanje, znanost in šport.

Pred mesecem
Sandra Sandra
Sandra Sandra

Pravi "DUNAJSKI KOČIJAŽI" ste nekateri tu med komenti..

Pred mesecem
Sandra Sandra
Sandra Sandra

Po komentarjih sodeč ste slovenci hlapci in želite ostati hlapci. Potem pa nosite maske, ker oni tako pravijo. Pa pojdite v vrsto za smrtonosno cepivo, ker tudi to vam bodo rekli.. pa z mustu skočite, samo ne pozabite maske.. OVCE.

Pred mesecem
dark gamer
dark gamer

Res maš prav še popolnoma strinjam

Pred mesecem
Gregor Slana
Gregor Slana

Kaj a zdej misl, ker je zenska in mladoletnica, da za njo ne veljajo zakoni. Men tud niso vsec maske, ampak ce mi bojo rekel, da jo moram nekje imet, jo bom dal gor, ali pa sel drugam. Kako ma sprane mozgane ta punca, da misli da zato, ker je zenska je nedotakljiva, Ta bo se trpela v zivljenju. Neka priviligirana smrklja, ki visi cele dneve na fb in instagramu...

Pred mesecem
Rok Božič
Rok Božič

Sandra si se cepila kadarkoli za katerokoli bolezen? Si? Potem je tvoja izjava zelo "kredibilna" ;-)

Pred mesecem
Zoki zoranče
Zoki zoranče

Oprala je tebi TV24 možgane, punci kapo dol!!

Pred mesecem
Gregor Slana
Gregor Slana

@Sandra Sandra Kaj naredi FB iz ljudi? Kar strah me je s kaksno lahkoto opere mozgane naivnih ljudi.

Pred mesecem
Sandra Sandra
Sandra Sandra

Ti kar daj masko gor, ker oni tako rečejo. Pa cepi se tudi. Ker to ti bodo tudi rekli.. Pa z mosta tudi skoči, samo na masko ne pozabi. Lp

Pred mesecem
krokodaj
krokodaj

Smrkla razvajena si , pa če si ženska al pa moški. Pa kaj misliš da se bo 99% ljudi tebi prilagajalo?! Janula vprašaj kako se ravna v tem primeru.

Pred mesecem
Marko Skače
Marko Skače

ZAKON O OSEBNI IZKAZNICI (ZOIzk-1) 2. člen (pravica in dolžnost imetništva osebne izkaznice) (2) Osebno izkaznico mora imeti državljan PO DOPOLNJENEM 18. letu starosti... 3. člen (dolžnost in prepovedi) (1) Osebno izkaznico ..., mora imeti državljan pri sebi, razen kadar bi bilo glede na okoliščine to NESMOTRNO... - pot iz šole, na avtobusu, je NESMOTERN razlog da imaš pri sebi osebno izkaznico. Smotrno, jo imeti pri sebi pa je, ko npr., upravljaš vozilo v cestnem prometu, greš na prijavljen dogodek na javnem mestu itd. - tudi če ima do 18. leta samo dva dni, je še dva dni mladoletna. Skoraj ni še nikoli zajca ujel, sploh pa ne po zakonu. - ustava, zakon in človeške pravice so daleč nad odlokom nekega župana, politika ali pa policaja z izobrazbo kljuke od vrat.

Pred mesecem
ASD DSA
ASD DSA

še nekdo ki citira zakon nima pa pojma kaj je citiral, na poti v šolo in in šole NI nesmotrerno imet izkaznice, nesmoterno bi blo recimo na plaži ko ravno prideš iz vode. Policaj ji je lepo rekel, če nima izkaznice naj pove ime in priimek, tako bi tudi ugotovil da je mladoletna, pa tega ni hotla. popolnoma njen problem, prepotentna smrklja.

Pred mesecem
Rok Božič
Rok Božič

Lepo si citiral zakon... bravo! Zdaj daj pa se Znppol, kjer piše da ima policist za izvedbo postopka pravico zahtevati osebni dokument in ugotoviti identiteto. Ker je bila kršitev javnega reda je imel to pravico. Bo šlo?

Pred mesecem
Pero Kristić
Pero Kristić

Prijavit pa tožit bando nepismeno policijsko.

Pred mesecem
Tomaz Stozer
Tomaz Stozer

Prihaja čas, ko se bodo organi pregona, se pravi policija in v skrajnem primeru vojska morali postaviti na eno stran. Kot zanimivost: Ko so sodili nacistom po 2.sv. vojni v Nurembergu, so kot obrambo za zagrešene zločine najpogosteje navedli "jaz sem samo izvrševal ukaze" ali "če ne bi jaz, pa bi kdo drug". Zveni znano mar ne?

Pred mesecem
SOMEBODY BRAINLESS
SOMEBODY BRAINLESS

A ponovem policija ne sme areterati ker je ženska. Tok o enakovrednosti. Iq 200

Pred mesecem
Tim Mlakar
Tim Mlakar

Dej policaji gdo vam je dav poklic pejte to rajs delat avoji mami jebote dej zresnzte se

Pred mesecem
thesloveniaboy123
thesloveniaboy123

Nepismena budala.

Pred mesecem
jlelic
jlelic

GDO jih ga sigurno ni dal..

Pred mesecem
tamara rajh
tamara rajh

Pa daj daj no... Na avtobusu maske ljudje nimajo sama vidim starejši ljudje imajo, šolarji ne se sama nimam in vozniki nič ne rečejo.. Tako da prosim.. Pa se kje ne nosijo maske v trgovinah in tako naprej.. Kaj šele policaji.. Nič ne bom rekla sami presodite pa poglejte če policaji in reševalci, in gasilci imajo maske.. Jaz rečem da ne ker vem ker v naši družini od policajev in reševalcev nima maske...

Pred mesecem
Mojca lah
Mojca lah

V konkretnem primeru maske nimajo več nikakršne veze, povezave za razpravljanje, vse o maskah glede mask je JASNO nekaterim bolj, nekaterim manj!! Bolj VPRAŠLJIVO, ZASTRAŠUJOČE IN GROZLJIVO JE DRUGO. Ne vem in ne gre razumeti, da nihče ne vidi, opazi, razmisli drugače in v različnih situacijah tudi kaj drugega, kar se je zgodilo v konkretnem primeru? A maske DAJTE PROSIM MASKE? A DAJTE NO?? Res pa je samo in edino, da se je vse zgodilo samo ZARADI MASKE, tako, da večplastno razmišljanje ljudem ne bi škodilo, saj postopek in način, a resno, zaradi ene maske? NE NI BILA MASKA, MASKA JE BILA SAMO POVOD za morda nepotrebno prepotetno, ne razmišljujoče (veliko jih je in v vseh poklicih) obnašanje, delovanje tojrat policistov. To lahko napišem zatrdin iz svojih osebnih izkušenj. Veliko državnih uslužbencev, tako tudi v drugih poklicih, (zdravstvo, zapori, inštitucije kot so ministrstva, mislijo in živijo v hudi zablodi, da so na delovnih mestih, kjer in, da so "pojedli znanje celega sveta" in se tako tudi vedejo "po protokolu in ali je prav ali ni" (robotika, brez občutka do dela in ljudi, kjer se delo opravlja z ljudmi, je tako kot v tej situaciji tudi na splošno potrebno malo psihološkega znanja?? ) . Dejstvo, da hkrati k napisanemu gre hkrati človeško bolna želja (kar izhaja iz kompleksov ali pa butavosti, po moči, prevladi posameznika in to celo v situaciji, ko bi inštitucija kot je policija, lahko dajala vzgled, kar v tem primeru ne vidim??Da se izživlha človek nad človekom)

Pred mesecem
pibrovski
pibrovski

Sedi, slovenščina 1.

Pred mesecem
Irena Kolar
Irena Kolar

Egomanka...

Pred mesecem
Klerum M
Klerum M

Na avtobusu so maske obvezne. Glede na to, da je to storitev ima ponudnik storitve pravico zahtevati nošenje maske. Poleg tega pa je to tudi splošno ogrožanje varnosti.

Pred mesecem
Dajana Babič
Dajana Babič

kakšne varnosti, ljuba duša...varnosti ni, če nimaš zraka za dihat!

Pred mesecem
Dajana Babič
Dajana Babič

Po katerem zakonu so maske obvezne?

Pred mesecem
Matjaž Rotar
Matjaž Rotar

Avdič pol naj pa še Čeferin odstopi če si že tok dosleden. #Drobtiničar

Pred mesecem
Gaj Martin Gorenc
Gaj Martin Gorenc

To hčer govori kaj pa pravi MAMA

Pred mesecem
Gaj Martin Gorenc
Gaj Martin Gorenc

@Rupar Pavel kaj je že snemal??? NČ

Pred mesecem
Rupar Pavel
Rupar Pavel

Mama je snemala, ni imela časa..

Pred mesecem
FIFA TV PRO
FIFA TV PRO

Te policisti ej

Pred mesecem
luka longi
luka longi

Ja pa bi upostevala pravila?!

Pred mesecem
Nejc Tomažič
Nejc Tomažič

Tole me spomni na tale video od Zerjala: https://www.youtube.com/watch?v=o-T4-cpSo50 Mislim, da bi tale punca "brez razmisljanja preskocila ograjo" =) mimogrede.. imam astmo in maska mi ne dela problemov... ravno za informacijo, da ne bo punce strah, ce slucajno cez noc dobi astmo. ¯\_(ツ)_/¯

Pred mesecem
Ziga Podgrajsek
Ziga Podgrajsek

Sramota punca kak se obnasas policaj ma pravico opravit silo proti tebi tut ce si zenska nima veze. Mislis ka si ce ne nosis maske da si pametna neki vec od drugih spostuj ukrepe vlade pa neo problemov sramota

Pred mesecem
Anna Anna
Anna Anna

Prav sramoto si je nardila....ona je frajerka edina v soli, na busu, ki ne nosi maske. To pa je danasnji problem, potreba po tem, da si nekaj posebnega, da si ti drugacen od drugih...

Pred mesecem
dark gamer
dark gamer

Punca ma prav upret se je treba temu sistemu in disciplini

Pred mesecem
Anna Anna
Anna Anna

Ja ampak ona je zal pokoncna proti napacnim ljudem. Ljudem, ki opravljajo svoje delo, nebi rabla kazat svoje visoke arogance in pametovat. Bi lahko resla stvari na malo bolj spostljivem nivoju. In se do besede strinjam z Avdicem.

Pred mesecem
Zoki zoranče
Zoki zoranče

Če ne bi obstajali pokončni ljudje, bi bili še danes hlapci po celem svetu. Punci vse čestitke za pogum.

Pred mesecem
Dajana Babič
Dajana Babič

tebi... boh var, da se kdo upre tej prevari!

Pred mesecem
špela presečnik
špela presečnik

Joj če je maska obvezna jo pač nosi kaj je pa to takega si pa res čudna pa plačuj kazen

Pred mesecem
Dajana Babič
Dajana Babič

@herman hermansen prosim lepo, če mi citiraš, po katerem zakonu je obvezno nositi maske na avtobusu, pa kaj si pismen ali nisi?

Pred mesecem
Dajana Babič
Dajana Babič

po katerem zakonu je obvezna?...madona, kakšni hlapci ste ljudje!

Pred mesecem

Naprej

Jimmy Kimmel on Trump and Biden’s Final Debate

16:56

Jimmy Kimmel on Trump and Biden’s Final Debate

Jimmy Kimmel Live

Ogledi 2,9 mio.

Apple Event - October 13

1:10:59

Apple Event - October 13

Apple

Ogledi 54 mio.

VIP Detektor Laži z Niko Krmec

08:37

VIP Detektor Laži z Niko Krmec

Hitradio Center

Ogledi 38 tis.

Udar po moško (Kongresni trg) - Denis Avdić

1:07:06

VIP Detektor Laži s Timom Koresom Korijem

10:55

VIP Detektor Laži s Timom Koresom Korijem

Hitradio Center

Ogledi 32 tis.

Jimmy Kimmel on Trump and Biden’s Final Debate

16:56

Jimmy Kimmel on Trump and Biden’s Final Debate

Jimmy Kimmel Live

Ogledi 2,9 mio.

Apple Event - October 13

1:10:59

Apple Event - October 13

Apple

Ogledi 54 mio.

asdfmovie13

2:41

asdfmovie13

TomSka

Ogledi 3,8 mio.

4000° LIGHTSABER TEST (CUTS ANYTHING!)

11:03

4000° LIGHTSABER TEST (CUTS ANYTHING!)

the Hacksmith

Ogledi 12 mio.

NAJGORA DECA U ŠKOLI IKAD!!

10:15

NAJGORA DECA U ŠKOLI IKAD!!

Dex Rock

Ogledi 261 tis.

SURPRISING BEST FRIEND WITH DREAM GIRL!!

4:03